Suchen Menü

Und gibts hier auch Schweizerinnen? :-) oT

Bisherige Antworten

Re: Und gibts hier auch Schweizerinnen? :-) oT

Hallo! Ja, gibts. Ich komme aus Dietikon bei Zürich ... und Du?

Re: Und gibts hier auch Schweizerinnen? :-) oT

Hui, dann sind wir ja fast Nachbarn ;-)
Das was Du mit Deiner Übelkeit schreibst kenne ich leider nur zu gut. Seit Tagen ist mir fast immer schlecht und das bessert sich nur kurz wenn ich mal was esse ;-( Aber hauptsache es geht meinem Kindchen gut *ggg*
In welcher Woche bist Du?
LG Caroline

Zugereiste aus dem "grossen Kanton"

Hi Natalie,
ich bin zwar erst seit September in der Schweiz, wohne aber in Deiner Nachbarschaft (Regensdorf)...
Alles Gute fuer Euch 2,
Gudrun (8+6)

Re: Und gibts hier auch Schweizerinnen? :-) oT

Aber klar doch ;-)
Bin zwar Scheizerin, aber ca. 15Jahre meines Lebens in D aufgewachsen. Lebe jetzt seit 1990 wieder in der Schweiz und nun seit 3 Jahren hier in Zürich *ggg*
Wo kommst Du denn her?
LG Caroline 9+4 ;-))

Höi zämä !

Also ich wohn im Baselland, in dr Nöchi vo Olte :-)
E liebä Gruess
Christine

Re: Höi zämä !

Hoi zäme! Wänn isch dänn Eure ET? Und was mached Ihr suscht so? Mit ET isch de 17.07., ich bin jetzt also 13+2. Mit em Schlächtsii isch es bi mir scho fertig und ich fühle mich ganz guet, usser das ich zimli müed bin (chan aber au am Winter ligge). En chline Buuchaasatz han i au scho, ich hoffe es isch nöd vom Ässe! Ich schaffe 80% im Büro und ich will das au no so lang mache wie ich chan. Caroline, weisch Du scho i welles Spital Du gahsch? Liebi Grüess Natalie

Re: Höi zämä !

Hoi Natalie,
i welles Spital ich gah söll weiss i no nöd. Aber ich han ja au no e chli Ziit ;-) Min ET isch vorussichtlich am 19.08.
Susch schaffe ich als Software-Ing. und unterrichte no echli näbebi *gg*
LG Caroline

Re: Und gibts hier auch Schweizerinnen? :-) oT

hoi zäme!!
bin au us dä schwiz! wohne au in dietike!!!
vieli grüässli
chruegis

Klar!!

Hoi z?me, ech chome us em Kanton Aargau!! ET esch
am 22.8.02
E liebe Gruess, Kr?mel 9.SSW

Re: Klar!!

Auch ich wohne in der Schweiz. Zwichen Bern und Freiburg.
ET ist am 17.08.02
Liebe Grüsse
Alexandra

hey jo...

Hoi zäme...
ou ig be us de CH...SSW5...wohne gli i de nöchi vo olte, vorhär im oberaargau...
Fendet er ned ou schad, dass mer för d'schwiz sone homepage hei?? vorallem was rächtlechi froge agöhnd, wo bechont meh die nor här...
LG
karen

Re: hey jo...

Hoi Zäme
Bin au us der Schwiz, chome us Bassersdorf und hand ET 16.07.02. Würd mich freue mit euch chöne z'schriebe.
Veli Grüessli Manu

i au..

hoi zämä..i chumä us Wil SG und ET isch am 16.juli 02..äs isch üsäs 1. und i gnüssä mini Schwangerschaft i vollä züüg!! wenn öpper lust hät mit mir E-mail kontakt ufzneh:[email protected]
Meistgelesen auf 9monate.de
Diskussionsverlauf
Rat und Hilfe zur Bedienung
Übersicht aller Foren

Mit der Teilnahme an unseren interaktiven Gewinnspielen sicherst du dir hochwertige Preise für dich und deine Liebsten!

Jetzt gewinnen