Suchen Menü

Frage zum kochen...

Hallo Mamis
Hier eine Frage an euch, die auch schon selber Beikost kochen. Morgen fange ich damit an, Gemüse zu kochen. Ich habe Karotten, Kartoffeln, Zuchetti und Broccoli gekauft. Gebt ihr jeden Tag nur ein Gemüse oder auch mal gemischt? Kann ich diese vier Sorten z.Bsp. auch mischen, also zusammen pürieren und so füttern? Kann man das nach Lust und Laune machen? Ich dachte da an: Karotten/Kartoffel, Kartoffeln/Zuchetti, Kartoffeln/Broccoli, oder auch Kartoffeln/Karotten/Zucchetti...hmm, bin gerade etwas unsicher. Wer kann mir helfen und ein paar Tipps zum kochen geben? Ich möchte einfach nichts falsch machen, wir wollen doch alle für unsere Kiddis nur das Beste.
Vielen Dank schon mal für die Antworten und gute Nacht!
LG, Mele & Robin (18 Wochen)
Bisherige Antworten

Re: Frage zum kochen...

Hoi Mele,
ich still no voll, cha also kei Antwort gäh *g*, aber dä Schnee isch doch wunderschön! Mir sinn hütt am See entlang spaziert, herrlich.. Guet Nacht, Fellow-Zürchere Anna

Re: Frage zum kochen...

Hoi Anna, merci trotzdem! Oh ja, dä Schnee isch u schön, aber die Chälti müesst scho nöd si. Ich freumi scho wieder uf dä Früehlig. Dir au ä gueti Nacht, schlafed guet.
LG, Mele usem Züri Oberland :-)

und au no en Gruess us em Züri Unterland....

Das stimmt die Chälti müessd würklich nöd si. Ich wünsch euch no es schös Tägli.
Grüessli Manu

huhu... jetz ich au no!

sali melanie!
ich mach das hüt genau so: und zwar pürier ich härdöpfel, zucchetti und rüebli, letscht wuche hets jo nur rüebli gä, allerdings söt me (het mr e muetter gseit) gar nid ständig öppis anders gä, bsunders am afang. das heisst, mindeschtens 1 wuche lang sötts immer s'gliche gä (für uns natürlich e bitzeli komisch, aber d'babies hän z'fescht durenand nid gärn).
e liebe gruess
alba

Re: Frage zum kochen...

Und jetzt no die letschti Schwizere... Normalerwis duet me mit eim Gmües (meisst Rüebli) avo. Mini Aerztin het aber gmeint, dass Rüebli alei nid guet isch, wills stopft. Me sött Zucchetti oder Lauch (??) drzuegäh oder au Kürbis. Lauch het dr Luca garnid möge (het mi au e chli komisch dungt). Ich gib jetzt Kürbis, Rüebli, amerikanische Härdöpfel (isch e chli süesser) und Broccoli. Das het dr Luca sehr gärn. Meischt foht me aber mit eim Gmuess a und wartet e Wuche zum öppis meh gäh, drmit me merkt, öb es Buschi allergisch isch uf öppis. Also, wünsch Euch alles guet und vill Spass bim Breile... LG Jenny
Meistgelesen auf 9monate.de
Diskussionsverlauf
Rat und Hilfe zur Bedienung
Übersicht aller Foren

Mit der Teilnahme an unseren interaktiven Gewinnspielen sicherst du dir hochwertige Preise für dich und deine Liebsten!

Jetzt gewinnen