Suchen Menü

Das neue Jahr bringt VIEL Gutes....

Wahnsinn! Gestern sagen mir zwei meiner Freundinnen, dass sie schwanger seien (Termin 20.8 und 28.08) und heute sagt kommt noch die dritte Freundin zu mir und: sie ist auch schwanger (Termin 29.08). Das ist doch genial, oder? Bin noch immer ganz aufgeregt *gg* Freu mich schon auf die vielen kleinen Babies!!
Ach ich freu mich ja so....
LG Alba, die jetzt Starmania gucken geht!
Bisherige Antworten

Wahnsinn, haben die sich abgesprochen? :-) o.T.

Nein, das ist ja das verrückte! :-) o.T.

Re: Das neue Jahr bringt VIEL Gutes....

Hoi Tati,
dänn isch die 3. also au schwanger! Super, ich freu mich mit eu! Eini hät übrigens Termin wänn dä Robin 1 Jahr alt wird.
LG, Melä

wahnsinn... gäll? isch doch wirklig verruggt!

lueg au aa, e baslere! *g*

liebe gruess vonere abtrünnige, anna uss züri *g*

jä sag emol!

bisch du ursprünglig us basel?
e liebe gruess
alba (wo züri ganz e tolli stadt findet!!)

Re: jä sag emol!

sitt fünf, fascht säx, Johr z'Züri- aber im Hirzbrunne uffgwachse.. Züri gfallt mir enorm, aber mängmoll isch do halt scho au e bitzli Heimweh. Vor allem nach em Dialäkt! Ans Züridütsche ha'n'i mi immer nonig ganz gwöhnt.. Zum Glück isch mi Fründ Bärner *g*!
Gisch Basel e Schmutz vo mir.
Gruess, Anna, wo au grad Starmania gluegt hett und d' Niddl e Katastrophe findet..

gäll, die Niddl isch so doof *gg*

soso! ich bi nid in dr stadt sälber ufgwachse, sondern in oberwil, bi also eigentlig e sone richtigs landei :-) züridütsch isch scho ziemlig schlimm (vor allem s'stadtzürcherische), aber drfür isch d'stadt sau toll (ich liebs niederdörfli) - im verglich zu basel, wo dr uusgang und d'lüt eifach immer schrecklicher wärde...
wäge starmania: also d'niddl isch oberdoof (irgendwie so falsch?) und dr boris und dä putzi sind au voll dämlig, zum glück isch dr putzi usegfloge *lach*
so, e guets nächtli wünschi!
alba

schloof guet! o.T.

Meistgelesen auf 9monate.de
Diskussionsverlauf
Rat und Hilfe zur Bedienung
Übersicht aller Foren

Mit der Teilnahme an unseren interaktiven Gewinnspielen sicherst du dir hochwertige Preise für dich und deine Liebsten!

Jetzt gewinnen