Suchen Menü

@mei Mädels ;-)sorry, bin grad erschd vor korzem.

..häm komm und hann ach net vill Zeit zum Quatsche..awwer moje ruf isch eich an, versproch, aach wee unserm Treffe ;-)) unn stelle eich vor, isch hädd do noch jemand, der dezu komme däd...es Poca..die kimmt tatsäschlisch aus Völklinge..kennsche die nitt, Andrea??? Finn isch klasse, werre es sammymom noch anhaue, ewenduell kommts emme noch (kannsche ruhisch vorwarne, Andrea)..das werd jo e super Treffe...alla, muss mol widder die Milchbar auspacke..bis moje..scheener Owend..
LG
Sandra
Bisherige Antworten

Re: @mei Mädels ;-)sorry, bin grad erschd vor korzem.

Hi,
is gudd. Isch bin morje bis 13 Uhr gudd zu erreische, danoh bitte uffm Handy, ja?
Eschd? Es Poca kummt aus Völklinge?? Ne, isch wüßt nit dat isch es kenn...hm, mo lue, ob ma sich doch kennt, wenn ma sich sieht. :-)
Dir ach e scheener Owend, und bis morje,
Andrea

Re: @mei Mädels ;-)sorry, bin grad erschd vor korzem.

Gun Tach, des wärn jo immer mehr. Ach du schlack ;-) Do bin isch mol gespann wer do noch so alles dezu kummt. Mir känne jo mol ä grosser Ufruf starte zumm Saar/Palz Treffe. Do wern sich bestimm noch a paar Leit mehr melde.
Andrea, bische dehäm? Dann dun isch dich mol orufe.
Grüslies vun de Melanie

jo, bin dahemm :-)

!

Hi,
laß uns später telefoniern, J. schläft noch nicht.
LG
Andrea

Re: !

Hi, oder du rufst mich an, wann es dir passt. Haste die Nummer noch? LG Melanie

Re: !

Schick sie mir bitte wieder übers Profil :-)
Meistgelesen auf 9monate.de
Diskussionsverlauf
Rat und Hilfe zur Bedienung
Übersicht aller Foren

Mit der Teilnahme an unseren interaktiven Gewinnspielen sicherst du dir hochwertige Preise für dich und deine Liebsten!

Jetzt gewinnen