Suchen Menü

Hibbel!Brauch gedrückte daumen!!

Hallo Mädels,hab in genau 1 Std meinen Termin zum grossen Screening mit Nackenfaltenmessung!!!War ja vor 6 Wochen zuletzt beim Doc und hab total Bammel dass etwas nicht in Ordnung sein könnte!Vielleicht lebt mein Kleines ja gar nicht mehr und ich habs nicht gemerkt,oder es ist zu klein,oder die Nackenfalte zu dick......Mannomann,hab sicher einen viel zu hohen Blutdruck vor lauter hibbeln!!!!Liebe Grüsse und bis bald Susi+Würmchen,11+4,die die nächste Stunde wohl nicht überleben werden....;-)
Bisherige Antworten

Re: Hibbel!Brauch gedrückte daumen!!

Hallo,
bi mir isch es ersch am 15. Jan. (isch de denn o 6 Wuchä här sit äm letschtä Termin) sowit u ig hautä es fasch nid us. Dümmä si fescht drückt!!!
E liebe Gruess
Petra 8+6

no öppis, schick mir doch biiiitte ä chlei schnee bi üs isch auäs no grün :-)))

Hi Petra!Isch zum Glück alles ok!Bi ou scho e chli witer,nämlich bi 12+2 lut Us.Naja,viel ändere tuets ja nid,bi mega froh dass alles guet isch.Schicke dir e hufe Schneewolke,hie hei mir scho ca 30 cm Schnee!Drücke dir ou der Dume füre 15.Jan.Liebi Grüess vom Susi

Hallo Susi,
also Daumen sind gedrückt. Ich war übrigens auch bei 11+4 beim 1. grossen Screening, es war alles ok und so wird es bei dir bestimmt auch sein. Aber ich war genauso aufgeregt.
Berichte mal wies war.
LG, Silke 13.SSW
Meistgelesen auf 9monate.de
Diskussionsverlauf
Rat und Hilfe zur Bedienung
Übersicht aller Foren

Mit der Teilnahme an unseren interaktiven Gewinnspielen sicherst du dir hochwertige Preise für dich und deine Liebsten!

Jetzt gewinnen