Suchen Menü

@enna *LOL*

Danke für d schützehilf bi we *g* langsam amüsiert mich das dört jo scho, vorallem d pascale ;-)
Ich ha di nur emol welle froge, ob du au der meinig bisch, dass es kind mit 2 joor eigentlich allei söt chönne schlofe oder ob ich do e völlig abwegigi istellig ha?!?
Vorallem im letschte qm info-mail schriebe sie jo, dass nach em alter vo 3/4 joor schlofunterbrüch in dr nacht uf schlofproblem hidüte chöne.
Wie gohts euch süscht denn eso? Händ dir no schnee? Bi uns isch so guet wie alles weg.....jetzt wo mini mam en alte schlitte und mini moonboots verbi brocht het *g*
Bis uf bald!
GLG Ariane
Bisherige Antworten

oje *lol*

das ist ja fast noch schlimmer als meine sprache *g*
obwohl verstehen tu ich alles, du auch bei mir?
lg, deborah (sorry, dass ich gespannt hab ;o))

Re: oje *lol*

Kein problem! Ich hoffe nur die angesprochene person versteht es auch....obwohl unser dialekt ist nicht sooooo schlimm ;-))
Wie sprichst du denn?
GLG Ariane

Re: oje *lol*

salut ariane,
hues du ieren nach nie mattkritt wann ech mam caro76 geschriwwen hun??? d´anabel muss emmer onheemlech iwwer eisen "dialekt" laachen, obwuel d´letzebuerger sprooch guer keen dialekt ass, mee eng richteg unerkannte sprooch.
e leiwe bonjuer, deborah
******************************************
***übersetzung***
hallo ariane,
hast du noch nie mitgekriegt wenn ich mit caro76 gepostet habe? anabel muss jedesmal über unseren "dialekt" lachen, obwohl die luxemburger sprache ja gar keiner ist, sondern eine richtige, anerkannte sprache
liebe grüsse, deborah die luxemburgisch spricht ;o))

Re: oje *lol*

Ich habs verstanden, nur aufgefallen ist es mir noch nie. Aber ich musste doch schon ziemlich aufmerksam lesen.
GLG Ariane

;o)) lg, ot

hehe furchtbarer dialekt...

da muss ich mich ja fast konzentrieren. ich finde aber, schweizerdeutsch
eh immer schwierig zum lesen -
no en schöne abig.
corinne

Re: hehe furchtbarer dialekt...

Soll ich es dir lieber deutsch schreiben?
GLG Ariane

Re: hehe furchtbarer dialekt...

;-) war das denn kein deutsch??? nein, mein nicht so ganz mitkomm
gefühl hängt sicher damit zusammen, dass andreas krank ist und ich
dadurch heute wieder ganz alleine für die babies sorgen musste und
jetzt grad ziemlich durchgeknipselt bin.
lg,corinne

Re: hehe furchtbarer dialekt...

Oh du arme! Ich hoffe es ist nichts schlimmer, dh. es dauert nicht sehr lange an ;-) Ich weiss noch, als Miya 3monate alt war wurde mein mann plötzlich richtig krank. Er hat 4tage das bett nicht verlassen.....er war davor jahrelang nie richtig krank (Miya hat ihm wohl den rest gegeben *g*)....ich empfand es schon als belastung, vorallem am abend, wenn man dann auch wieder alleine ist (wenn normalerweise der mann dann da ist).
Mit 2 ist es dann noch anstrengender...puhhh....schick dir ein paar nerven, eine büchse energie und ein paar gsundmacherli ;-)
GGLG und gute besserung an deinen schatz! Ariane

Re: hehe furchtbarer dialekt...

Gaht mir amigs au so. Schriibä gaht ja zackig, aber wämmers muäss lässe....wobi, schlimm wär ja wahrschinlich dä Walliser Dialekt zum Lesä oder? Gruäss Susanne mit nicht mehr reinem Züri-Dialekt

Re: hehe furchtbarer dialekt...

De basler dialäkt isch au nid ganz eifach z verstoh, wenn ihn öper perfekt beherrscht.
Ich ha au scho bim bärner dialekt mini mie....bi eh en zimlige dialäkt banaus, ich ka de soloturner meingisch nit vom berner unterscheide ;-)
GLG Ariane

ha schu verschtande, wenn i au nett

die bin, die de mainsch, aber sell macht ja au nüt, odr?
wäm ma usm markräflerlan kunnt, cha ma dienen dialekt au verstohe, verstosch?
wohär chömmet ihr?
Liäbe Griäss
Patricia

Re: ha schu verschtande, wenn i au nett

Ich kumm ursprünglig us dr region basel, aber sit eim joor lebe mr in aarau. Mi maa chunt vo do. Mir sind do hi züglet will mr in dr region basel fascht kei huus findet für en normale pris und mir händ welle en garte ha für unseri gleine.
GLG Ariane

Re: ha schu verschtande, wenn i au nett

Sallü Ariane,
es hüsli chasch fasch nimme zahle z`Basel un Umgäbig, aber schee, dass ihr dennoh doch noch ebbis gfunde hän.
Mir ziehe im Sommer in ä Hus mit Gärtle vorne und hint rus und hän dann 150m² zum Läbe.
Na denn Grüsschen von Patricia, die ein echtes Freiburger Bobelle ist und schon seit Jahren nach AROSA in Urlaub fährt.

Re: @Ariane

:-) Säg mal nüt, da gahts höch zuä und her. Ich nimm da au nöd immer alles so ernscht. I hoffä scho, dass dä Levin dänn i dem Alter ellai schlaft. Im Moment isch er ja no bi üs dinne. Aber vor allem au will bi üs d'Zimmermöglichkeitä für ihn nöd ideal sind. I däm Zimmer, wos würd zum Schlafä gah, händ mir s'Büro und de TV sowiä es Gäschtebett. Naja, irgendwänn hämmer denn d'Zimmerzuäteilig au oder suscht wird halt wieder emal züglet.. ;-) Bi üs gahts tipptopp und Schnee häts no und zwar rächt. Wenigschtens isch es zum Laufä nümmä so hähl. So, jetzt wünsch i dir en schönä Abig und schrieb doch wieder emal es Thema im WE, es git sertig, wo scho ganz närrisch sind, wenns din Nick lesäd! LG Susanne oder Enna ;-)))

Re: @Susanne alias Enna

Söll ich emol s thema impfe aspreche ;-)))....nei, ich wart lieber, bis das thema mit em dureschlofe richtig "durekätscht" isch *ggg*
Es isch luschtig, es git es paar, die sind nur bi dene themena a z treffe und schriebe sünscht fascht nüt.
Schneeeee....so schön, mir händ do zum teil sogar fufzeh grad....frielig ;-)))
GLG Ariane

Re: @Susanne alias Enna

Naja, warm isch es geschter au gsie. Aber ebe, mir händ über 1.20 m gha. Drum isch immer no viel da. Oh ja s'Thema impfe...da gitts dänn sertig wo der schribend, dass das Thema scho zu genügä duräkätschet isch... ;-) Grüssli Susanne
Meistgelesen auf 9monate.de
Diskussionsverlauf
Rat und Hilfe zur Bedienung
Übersicht aller Foren

Mit der Teilnahme an unseren interaktiven Gewinnspielen sicherst du dir hochwertige Preise für dich und deine Liebsten!

Jetzt gewinnen