Suchen Menü

@Corinne02 und lidadejo

Hoi zäme Ich lidä irgändwiä unter Gedächnisschwund....Han ich eu beidne e Pfnüselsalbi und e Huäschtäsalbi verschprochä? Mini Hebi hät wohl mini Bschtellig falsch verschtande und ich han jetzt erscht emal je ei Salbi da.
Liäbi Grüäss Susanne
Bisherige Antworten

Re: @Corinne02 und lidadejo

hoi du!
versprochä häsch du mir gar nünt. ich han dich vor ä paar täg noch dä pfnüsälsalbi gfrogät, will dä dean und jona so schnudärät. han dänkt, dass du im stress bisch will'd nöd gantwortät häsch.
wenn's corinne keini brucht, würd ich gärn so ä salbi chaufä, dä winter isch jo no lang...!
pfuus guet&ganz liäbi grüäss
liv

Re: @Corinne02 und lidadejo

I bschtellä uf alli Fäll no eini. Wöttisch dä Huäschtäbalsam au oder häsch susch no es Wehwehchen. Sie hät au Halswehsalbi usw.
Lg susanne
Nb. Ich war eine Woche in Zürich und Bern unterwegs an Kursen und darum wirklich eher ein bisserl im Stress. Vor allem haben sich die Pendenzen gestapelt...und ich glaube, ich werde krank...

Husten- und was Salbe??? LG

:-) Pfnüsel = Schnupfen! Lg

Re: @Corinne02 und lidadejo

hoi Susanne
auch wir haben darüber gesprochen ;-)) weil ja y&a dauererkältet sind. mach
dir aber wegen uns keinen stress, wenn du die salbe eh schon da hast, dann
nehm ich sie gerne, wenn nicht, ist es auch kein problem, wir haben es
einigermassen im griff im moment.
hmm, aber pass auf dich auf, dass du dich nicht völlig überarbeitest. wenn
ich von dir lese, dass du bis um 3 uhr morgens arbeitest, das ist sicher nicht
gesund....
lg, corinne

Du hattest recht...

...ich sitze hier im Krankenstand...Halsschmerzen und fühle mich einfach krank. Im Dorf hat es uh viele mit Angina und sogar Scharlach...na da kann ich nur mal hoffen....
Ich sende dir die Salben zu und werde für Liv nochmals bestellen.
Lg susanne
Meistgelesen auf 9monate.de
Diskussionsverlauf
Rat und Hilfe zur Bedienung
Übersicht aller Foren

Mit der Teilnahme an unseren interaktiven Gewinnspielen sicherst du dir hochwertige Preise für dich und deine Liebsten!

Jetzt gewinnen