Suchen Menü

Schneeeeeee *megafrooooi* SP

Guten Morgen
Wow, öffne heute morgen die Storen und eine weisse Pracht strahlt mir entgegen!!!! Sind zwar nur ca. 20cm aber immerhin :o)
Bin leider im Büro am arbeiten und hoffe gaaaaanz fest, dass mein Schatz mit Livia ab in den Schnee geht *neidischbin* :o)
Wünsche allen einen schönen Tag!
Liebe Grüsse
Nadja
Bisherige Antworten

Re: Schneeeeeee *megafrooooi* SP

hallo nadja
wir haben auch schnee sieht echt klasse aus. lg heidi

Hoi Nadja
Hey, es sieht soooo schön aus. Ich geh das jetzt gleich Söpheli zeigen - die wird staunen!!
Und für Dich hoffe ich, dass es auch morgen noch Schnee hat, damit du ihn mit Livia zusammen geniessen kannst.
Das einzige was ich weniger schön finde ist, dass ich immer noch die Sommerräder am Wagen habe *söifz*
Mein Liebster wollte mir die Räder schon längst montieren und hats doch nicht gemacht. Gestern hab ich mir noch überlegt, ob ich sie nicht einfach doch ins Auto packe und zum Pneu Egger fahre. Hätte ich nur!!! Oder hätte ich wenigstens den Wetterbericht verfolgt - dann wäre ich jetzt vielleicht nicht so überrascht und hätte mich gester wirlich in die lange Schlange von Wartenden beim Egger eingereiht... So ein Mist. *leisevormichhinfluch
Und da wir am Montag in die Ferien fahren, kann ich auch nicht einfach sagen, dass ich zuhause bleibe. Muss noch einiges einkaufen. Joi... Tja, so finde ich den Schnee zwar wunderschön, aber auch etwas beängstigend. Nun denn, ich bin ja selber Schuld, wenn ich mich auf einen andern verlasse...
Aber einen "Neemaa" machen wir trotzdem heute morgen! und zwar einen mit einer "üeblinase" *lach*
Es Grüessli und e churze Arbetstag,
Corinne

Guguseli Corinne
Hi hi, musste grad schmunzeln wegen den Sommer-Reifen :o) so ergings mir letztes Jahr ... mein Schatz hat immer wieder gesagt wir müssen dann noch die Winter-Reifen montieren lassen ich habs immer rausgeschoben und taraaa eines morgens Schnee :o) er hat nach 2 Unfällen mit Schnee und Eis megahorror im Schee zu fahren also bin ich als abgehärtete Winterdriverin *gg* (hab 5 Wintersaisons in den Bergen gelebt :) mit den Sommer-Reifen zum nächsten Pneuhändler "gschliferet" und hab wie x andere Schlange gestanden :-/ darum dachte ich mach ich es dieses Jahr etwas früher und es hat sich gelohnt *smile*
Hoffentlich habt ihr gute Schneeräumer und die Läden sind nicht allzuweit damit Du trotzdem noch irgendwie zum Einkaufen kommst!!!
Wir bringen Livia heute abend zu meinen Eltern da wir zu einer Party eingeladen sind, hab mich riesig auf einen langersehnten "Ausschlafmorgen" gefreut aber jetzt wos soviel Schnee hat, ich am arbeiten bin und wir Livia morgen erst am Nachmittag wieder abholen (dachte praktisch so kann ich endlich WinniePooh Bild an ihrer Wand in Ruhe fertig malen und div. Weihnachtsdeko fertig machen)bin ich schon grad ein wenig traurig, kann nicht mal nach der Arbeit mit ihr in den Schnee da ich für sie packen muss und mich in Schale werfen sollte... aber falls der Schnee am Sonntag noch da ist geh ich dafür am Sonntag ganz viel Schlitteln und "Neemaa" "aueee" = baue :o) *hoffhoff*
Wow Ferien so cool wohin gehts dann?
Liebs Grüessli
Nadja

Huhu!
So, jetzt dürfen alle mal ein wenig Schweizerdeutsch entziffern *grinskicher*
Mir si heil wider acho. Si zu mire Gotte es Dorf wyter go käfele und apéröle... und es isch gange mit schliferle. S meischte ich jo gruumet. Aber der Parkplatz vor Überbouig wo üses Huus drinn schteit ebe nit. Und d Usfahrt us der Garage natürli ou nit. Ha gwüsst, weni das schaffe, de geits ;o))
So gseh wird äuä ou s Ychoufe am Nomi nit so tragisch. Usser es git vorhär no e früsche Meter. Aber das nimi mou nit a, schliesslech schynt jetzt d Sunne. Soooooo schön!!!
Bi öich ou? Wo ou immer das isch... Gseht troumhaft us. Was hesch de eigentli gmacht, die 5 Saisons läng? *neugierigbin*
I bi grad gschwing uf d Homepage vor Meteoschweiz. Gseht nit schlächt us für ne verschneite Sunnti:
Wetteraussichten bis nächsten Dienstag
Aktualisiert am 25.11.2005, 07.50 Uhr
In der ganzen Schweiz veränderliches Winterwetter: gelegentlich noch lokale Schneeschauer, dazwischen sonnige Abschnitte besonders im Osten und in den inneren Alpen.
Auso: gniess d Party und s Winnie-Pooh-Mole und fröi Di uf ne Sunnti mit der Livia im Schnee.
Ganz es liebs Grüessli, Corinne
So, wer es - ausser Nadja - bis hierher durchgehalten hat, kriegt von mir den Orden für ausserodentliche Leistungen *grins*

Hallo Corinne
*gradmalweitermach* so ausnahmsweise *liebzwinkerzuallen*
Hei cool dänn bisch ja doch nöd so ganz gfange und chunsch mitem Auto id Zivilisation resp. bisch scho go apérööle nöd schlächt ja dänn wünschi demfall no viel Spass bim Zügs bsorge für d Feriä! Ähmmm woher gahts dänn? *gwundrigbin*
Ich han z Davos 5 Winterlang eine uf Schilehrer gmacht, isch e lässigi aber au asträngendi nöd so gsundi Ziit gsii he he gange jetzt nöd uf Details ii *hicks* :o)
Han d Arbet verusse im Schnee und meistens ade Sunne mega gnosse, jedoch häts halt immer wieder müehsami , asträngendi Gäst gha han drum au am liebste dä Kids Unterricht gäh die sind so herzig und dankbar gsi immer *schwäärm* ja ja jetzt isch die Ziit verbii und ich bin jetzt ganz es bravs Mami...wobi mängisch glustet mich die Ziit scho wieder chli also *räusper* natürlich nume s Unterrichte *gg*
Ja ja da schiiint s Sünneli au und alles strahlet wiiisss wow eifach en Traum! Danke für d Wätter-Info sött also klappe am Sunntig und ich wird mich morn schön brav zum Usschlafe "zwinge" (chan amigs gar nümm länger als am 8i oder so ligge bliibe) und dänn wirdi mi ad Arbet mache.
Vowäge Usfahrt vor dä Garage schneebedeckt hmmm han hüt morgä au gmerkt, dass i üsem "neue" Hushalt e Schufle fählt will wänn öpert über euses Wägli lauf und im Schnee usrutscht sind mir ja verantwortlich defür *gruusel* wirde Morn demfall wiedermal i mim "lieblings" Lade OBI umeschliche uf dr suechi nachere guete Schufle mensch was mer nöd alles brucht miteme Hüsli ... also isch ja lässig sones Hüsli aber es chooooostet sooooo vieeeel ewigs :(
Im Summer dä Rasemäier und im Winter Schufle tz tz tzzzz
Also guet in Lade-schliffer :o)
Liebs Grüessli
Nadja *ichverteilgleicheinendoppelorden* :o)

Bei uns auch aber nur weeeeenig ;o) LG

Meistgelesen auf 9monate.de
Diskussionsverlauf
Rat und Hilfe zur Bedienung
Übersicht aller Foren

Mit der Teilnahme an unseren interaktiven Gewinnspielen sicherst du dir hochwertige Preise für dich und deine Liebsten!

Jetzt gewinnen