Suchen Menü

Hallo, ich bin's, Sophia!!

Hallo ihr Lieben
Mami hat mir eure vielen lieben Wünsche vorgelesen. Das ist ja so lieb, dass ihr an mich gedacht habt *frööööööi*
Ich hab jetzt gleich auch ein paar Bilder von gestern in Mamis Profil gestellt. Allerdings mit einem lustigen Effekt: die Vorschau-Bilder sind - bis auf eins und das ist eh das Beste *lach* - nur zur Hälfte da... Komische Sache. Mami hat gesagt, das hätte sie auch schon gehabt. Tja, an mir liegts also nicht! *aufschnauf*
Ihr müsst halt schnell die Bilder anklicken, die grossen sind ganz da und Mami hat sie extra verkleinert, sollte also ganz schnell gehen, auch für die ohne dee-ess-ell!
Ein paar schöne Bilder hat mein Grosi noch gemacht, aber die muss sie mir zuerst noch mailen, bevor ihr sie auch angucken könnt; ich geb euch dann Bescheid!
Also, vielen Dank noch einmal für die vielen guten Wünsche und noch ein schönes Wochenende,
Sophia
Bisherige Antworten

Re: Hallo, ich bin`s, Sophia!!

Liebi Sophia!
Jetzt bisch also au e grossi! Und emer no so ne härzigi Muus wie am Afang!
Ich ha dini Bilder vo dim grosse Tag bestunt.
Du schinsch jo es jungs Grosmami z'ha!?!
Ich ha müesse schmunzle: genau so wie du sitzt d Anthea au immer im
Färsesitz. Isch das ächt e schwizerischi Spezialität?
Und weisch was? Ich glaube, ich würd dich uf de Stoss erkänne a dine so
spezielle, wunderschöne Augbraue!
Will d Anthea scho schloft, bechunnsch jetzt halt vo mir en Gruess, seisch im
Mami au eine!
vo de Gabi us em Forum

Re: Hallo, ich bin`s, Sophia!!

Huhu Anthea und Gabi!
Gäu, dä Sitz isch göttlech? S Mami fingts emu ou immer!!
Jetz isch si grad chli fruschtriert, si hett nämli Musicstar gluegt. Und obwou si d Salome ou süess gfunde het, hätt si lieber der Dani us Gwünner gha. Tja!Ig säge do nur eis: Wenn IG wür go singe "nänänämämämimmidödögaga", do chönnte si jo aui ypacke!! Nämlech!!
Hey säg mou Anthea, wo genau wohnsch Du? Vilech chönnte mer jo mou es Mini-Forums-Träffe organisiere... Bi jo immer no elei mit em Mami und chli Gschpänli fäge doch immer. Vilech hets jo no anderi ir Nöchi??
Jä so oder so: ganz e liebe Gruess und e schöne Sunnti,
Söpheli
Meistgelesen auf 9monate.de
Diskussionsverlauf
Rat und Hilfe zur Bedienung
Übersicht aller Foren

Mit der Teilnahme an unseren interaktiven Gewinnspielen sicherst du dir hochwertige Preise für dich und deine Liebsten!

Jetzt gewinnen